1- ابزار نصب

ابزار ضربه زنی

اره

ابزار فاصله انداز ( به ضخامت 10 الی 15 میلیمتر)

01.[1]

2- زیرسازی کف و پهن نمودن فوم سطحی که لمینت بر روی آن اجرا می شود باید کاملا صاف و نباید پستی و بلندی داشته باشد.

پس از زیرسازی کف بر روی سطح زیر لمینت قبل از نصب لمینت لایه ای از فوم به ضخامت 2 میلیمتر پهن  می شود. کار این فوم عایق صدا برای طبقه زیرین و همچنین عایق حرارت و برودت برای واحد مورد نظر می باشد.

02.[1]

03.[1] 

 

3- نصب لمینت

لمینت را در محلی که میخواهید اجرا شود حداقل به مدت 24 ساعت جهت هم دما شدن لمینت با محیط قرار دهید باکس ها را با فاصله بگذارید. 

 

4- شیار و زبانه های اطراف لمینت

لمینت ها دور تا دور هر چهار ضلع دارای شیارهایی به صورت نر (male) هستند که در هنگام نصب در یکدیگر قفل می شوند یا به اصطلاح کلیک می شوند.

 04.[1]

5-     نصب را از گوشه سمت راست اتاق شروع می کنیم و در ابتدا با ابزار فاصله انداز نسبت به تراز لمینت اقدام نموده ابزار فاصله انداز جهت انبساط طولی و عرضی لمینت پس از نصب می باشد و فاصله مورد نظر را از دیوار درهنگام انبساط لمینت فراهم می نماید.

 05.[1]

6-     لمینت های بعدی در ردیف اول بایستی به قسمت انتهایی لمینت قبلی کلاف شوند واین نکته اهمیت دارد که لمینت های این ردیف مستقیم بوده و دقیقا موازی با دیوار نصب شوند. در صورت بلند بودن لمینت آخری در ردیف اول قسمت اضافه بریده می شود.

 06.[1]

7-     ردیف بعدی با باقیمانده لمینت بریده شده از لمینت قبل شروع می شود این عمل ضایعات را به حداقل می راسند و درهنگام نصب لمینت با نیروی کمی با زاویه در لمینت ردیف قبلی  قرار می گیرد.  

 07.[1]

8-     در صورت نیاز جهت قرار گرفتن لمینت در داخل شیار  لمینت دیگر به آرامی با ابزار به گوشه لمینت ضربه زده شود

 08.[1]

9-     اطمینان حاصل کنید که لمینت از قسمت باریک آن با لمینت قبلی تراز باشد سپس لمینت رافشار داده تا در لمینت قبلی کلیک شود.

 09.[1]

10-  برای ردیف آخر نیز می باید یک فاصله 10 الی 15 میلیمتر بین دیوار و لمینت ایجاد کرده و قسمت اضافی لمینت بریده شود.

 10.[1]

11-  اگر لوله های رادیاتور از بین پوشش کف عبور کرده لمینت به اندازه مورد نیاز بریده شود.

11.[1]