1- ابزار نصب

ابزار ضربه زنی

اره

ابزار فاصله انداز ( به ضخامت 10 الی 15 میلیمتر)

1

2- زیرسازی کف و پهن نمودن فوم سطحی که celenio بر روی آن اجرا می شود باید کاملا صاف و نباید پستی و بلندی داشته باشد.

پس از زیرسازی کف بر روی سطح زیر celenio قبل از نصب celenio لایه ای از فوم به ضخامت 2 میلیمتر پهن  می شود. کار این فوم عایق صدا برای طبقه زیرین و همچنین عایق حرارت و برودت برای واحد مورد نظر می باشد.

file

 2

3- نصب celenio

celenio را در محلی که میخواهید اجرا شود حداقل به مدت 24 ساعت جهت هم دما شدن celenio با محیط قرار دهید باکس ها را با فاصله بگذارید. 

 

4- شیار و زبانه های اطراف celenio

celenio ها دور تا دور هر چهار ضلع دارای شیارهایی به صورت نر (male) هستند که در هنگام نصب در یکدیگر قفل می شوند یا به اصطلاح کلیک می شوند.

 4

5- نصب را از گوشه  اتاق شروع می کنیم و در ابتدا با ابزار فاصله انداز نسبت به تراز celenio اقدام نموده ابزار فاصله انداز جهت انبساط طولی و عرضی celenio پس از نصب می باشد و فاصله مورد نظر را از دیوار درهنگام انبساط celenio فراهم می نماید.

5 

6- celenio های بعدی در ردیف اول بایستی به قسمت انتهایی celenio قبلی کلاف شوند و این نکته اهمیت دارد که celenio های این ردیف مستقیم بوده و دقیقا موازی با دیوار نصب شوند. در صورت بلند بودن celenio آخری در ردیف اول قسمت اضافه بریده می شود.

 6

7-     ردیف بعدی با باقیمانده celenio بریده شده از celenio قبل شروع می شود این عمل ضایعات را به حداقل می راسند و درهنگام نصب celenio با نیروی کمی با زاویه در celenio ردیف قبلی  قرار می گیرد.  

 7

8- در صورت نیاز جهت قرار گرفتن celenio در داخل شیار  celenio دیگر به آرامی با ابزار به گوشه celenio ضربه زده شود.

 

9- اطمینان حاصل کنید که celenio از قسمت باریک آن با celenio قبلی تراز باشد سپس celenio رافشار داده تا در celenio قبلی کلیک شود.

 8.[1]

10-  برای ردیف آخر نیز می باید یک فاصله 10 الی 15 میلیمتر بین دیوار و celenio ایجاد کرده و قسمت اضافی celenio بریده شود.

 9

10

11-  اگر لوله های رادیاتور از بین پوشش کف عبور کرده celenio به اندازه مورد نیاز بریده شود.